Dag 7 – Dethär vill jag ha.

Det finns många saker jag vill ha, haha. Mycket materiellt som kläder och sådant, och även fotogrejer.
 
Men sen finns det andra saker jag vill ha. Jag vill ha en framtid där jag vet vad jag vill. Vad jag vill jobba med, hur jag vill bo, vem jag vill bo med osv. Vissa saker är mer säkra och andra mindre. Jag vill i framtiden bilda familja, ha barn. Att bo i hus skulle inte vara helt fel. Att bo i hus men inte får ocentralt eftersom jag ändå inte kommer kunna ta körkort.
 
Sen vill jag ha ett jobb som jag trivs bra på. Jag prioriterar att trivas före lönen, även om det inte skulle skada om den var hellt jättevettig superbra sådär.
 
Och så vill jag ha en katt. Punkt. Jag SKA ha en katt, nångång. Punkt.
 
Men det är svårt att få allt och få till allt, men man kan göra sitt bästa och hoppas på det bästa, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0