Skumma drömmar..

Drömde massa skumt inatt, haha. Bland annat att jag och Conny fått möjlighet att flytta till Johannelund, och vi  skulle typ testa på det lite? Det roliga var att jag helt plötsligt gick ner för några trappor i ett trapphus när den saken "trädde in" i drömmen, och så funderade jag på om jag skulle gå in i lägenheten eller inte, och så hörde jag nått därinne (var inte säker på om Conny var därinne, darför jag inte gick in) s jag gick in, och där var Conny med två kompisar, som gick ut med varsin djup tallrik och hällde ut innehållet i grannarnas brevlådor? Typ nått vitt, fil eller vad fan det kan ha varit, hahaha. Jag och Conny tyckte det var jättepinsamt och sa åt dom att komma in så vi kan stänga dörren och låsa, hahaha.
Sen frågade Conny nånting om Axel, om han var där? Och så öppnade jag en dörr till ett sovrum (lägenheten såg ut precis som den som vi bodde i när vi bodde o Jakobsdal, och öppnade dörren till Axels gamla rum) och där låg Axel o sov, hahaha.

Sen ringde mamma och jag var bergsäker på att hon skulle fråga vart Axel var, men det gjorde hon inte, haha.

Helskumt. Annars brukar drömmarna om de gamla lägenheterna, dels den i drömmen jag hade nu och sen den i Johannelund, innebära spökerier typ, hahaha. Att vi fortfarande är där av nån anledning eller är där igen, men vissa rum är läskiga, ibland har dom nån ty pdragningskraft så man nästan dras in där och ofta vill man inte vara själv, haha. I mammas lägenhet i Jakobsfal så är det ofta mitt rum och den lilla toaletten som mest är sånt, och i Pappas i Johannelund är det mest toaletten... hahaha.



Ingen av bilderna är la helt rätt riktigt, men svårt att få tag på en bild som är helt rätt när man bara använder google haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0