Min mobil stulen

Har fått min cirkus två månader gamla mobil stulen, roligt va?
Skulle gå till bussen och märkte att headsetsladden åkte ur mobilen, men trodde bara att den åkt ur och tänkte sätta i den igen när jag var på bussen. Men väl på bussen upptäckte jag att jag inte hade mobilen i jackfickan längre. Gick tillbaka längs bussen och kollade men ingen mobil. Så fick gå av busshållplatsen efter och typ springa/gå snabbt tillbaka till den tidigare hållplatsen (fan vad varmt det var hahaha). Men där hittade jag ingen mobil, neeedrans!

Så gick hem, gick in på datorn och som tur var bästa Ellen inne på facebook, så hon hjälpte mig med att försöka ringa min mobil (som var avstängd kom vi fram till) och sen smsa både Conny och M.B.
Conny kom hem och hjälpte mig kolla igen vid busshållplatsen, men ingen mobil där inte. Så han skjutsade mig till Telia, och jag gick in och spärrade mitt gamla SIM-kort och fick ett nytt, men som tur var med samma nummer.

Så nu har jag gått från denna mobil:



Tillbaka till denna:


Det gör mig inte så mycket egentligen, får bara hoppas att denna mobil inte börjar bete sig som nått stört mongo igen, men då lånar jag Connys gamla xperia

Fast helst skulle jag vilja ha denna mobil igen:



Höhö.
Men förhoppningsvis täcker hemförsäkringen mobilen, förhoppningsvis. Skulle vara väldigt surt annars.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackars dig!! Jag kan tänka mig hur det känns. Själv får jag panik så fort jag inte vet vart min mobil är! Haha :)

2012-03-23 @ 18:42:53
URL: http://zofzie.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Beklagligt at din mobil har blivit stulen. Tur att det ändå löste sig bra, det är tack vare ditt engagemang.

Kram

2012-03-24 @ 15:39:52
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0