Provsminkning

Idag efter balträningen (och efter dusch och lunch haha, curryris in my <3, älskar det så jävla mycket!) så bar det av hem till Susanne som sminkade mig, då hon ska sminka mig till balen.
Hon la grund och allt och sen testade vi blått tema på ena ögat och så blev det mer brunt på andra.
Blått vart fiint men eftersom vi inte hade klänningen där vet vi inte om det blir bra tillsammans, men brunt funkar ju också, så det blir nog braa!

Så resten av dan har jag gått runt med två olika färger på ögonlocken, hahaha. Men ska nog snart tvätta bort sminket.
Får nog även klänningen nån gång i veckan, hoppas jag på, och då kan jag ju kanske uppskatta mer vad som passaar till.
Menmen, det blir nog braaa tillslut.

Nu har vi kommit hem från en promenad och ska äta, vi värmer kött från igår och kokar ris, det blir mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0