Väcka grannarna med en smoothie

Nu har jag gjort smoothie och antagligen väckt alla grannar, sooorryyyy!
Menmen, snart är det dags att bege sig av till skolan och ha psykologi. Har inte jobbat nått med fördjupningsarbetet i helgen som jag borde gjort, men har haft så förbannat ont i nacken så har bara varit jobbigt att sitta vid datorn längre än typ ett par minuter. Så min lärare kommer väl inte va glad, haha. Men inte mycket att göra åt ju, får jobba mer i veckan. Och damn vilken fullspäckad vecka jag har haha. Två genrep på 5 timmar vardera, gå till frisören, hämta balklänningen, besöka mamma och lämna biljetterna till balen (och se om hon kan leta fram en svart sjal och svarta handskar) och även besöka mormor och ge henne sin biljett och få pengar för den... Och så ska jag träffa en härlig söt människa som ska tortera mina tår lite (fast hon är faktiskt härlig och söt ändå) och så har jag fördjupningsarbetet, och sen balen i helgen.

Just det måste fixa presenter till Conny som fyller år på fredag..

Lite smått att göra alltså, haha.

Men nu ska jag iväg! Har ni mycket att göra denna vecka?

Kommentarer
Postat av: ellen

plugg, plugg och..lite mer plugg

2012-05-14 @ 09:21:01
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0