Födelsedagsfeeeest

Igår var jag på födelsedagsfest i Berga, där två klasskamrater (Erik och Fraj) hade gemensam födelsedagsfest. Det var reeedigt trevligt! Lyckades tvinga bort min huvudvärk ibland som jag haft heeela dagen, haha.
Det var en intressant kväll, med intressanta diskussioner till och från och en skum tårta. Hemmabakad.. och det var väl bara tårtbottnarna och jordgubbarna dom inte hade nån slags sprit i, haha.
 
Jag tänkte ju inte på att ta med kameran, men jag hittade en feejn bild på fääääjsbook som jag norpade. Lixom jag är ju med?? Haha men bilden är ju supersnygg.
 
Kan ju säga att mindre charmiga bilder än denna togs, haha.
 
Men det var en rolig fest, och känner nu att det är lite synd att man inte har en fest-vänlig lägenhet för det skulle vara kul att hitte på nått när man fyller 20 i november, haha.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas att du hade en trevlig lördag :)

Svar: Det hade jag, hoppas detsamma för dig :)
None None

2012-10-07 @ 10:41:46
URL: http://mawic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0