Ingen bra dag

Idag har inte varit en bra dag, speciellt inte början på den.
Vaknade och var väldigt trött, vilket i och för sig varken är konstigt eller helt ovanligt. Jag mådde smått illa dock, och kände mig typ nästan lite spänd i magen. Fick i mig lite frukost (mjölk och flingor) i alla fall. Dock var jag så sjukt trött och mådde lite konstigt så jag la mig en liten stund igen, tror faktiskt det hjälpte lite. Konstaterade strax innan jag gjorde så att jag ska nog äta lunch hemma, innan jag sticker till campus, eftersom jag mådde som jag mådde och absolut inte var sugen på den svingoda broccoli- och baconpajen som fanns i matlådan.
Jag cyklade efter jag sovit lite iväg till Ica i Berga och köpta risifrutti, proviva, drickyoghurt och choklad. Chokladen har jag inte börjat på än, men är inte sugen men har varit väldigt sugen på det.
 
Men sen när jag skulle iväg så bröt jag i princip nästan ihop, hade ingen energi och orkade verkligen inte cykla, och var smått stressad eftersom jag redan borde vara på campus. Conny som åt lunch hemma var en ängel och skjutsade in mig, sååå otroligt underbar! Jag träffade Sandra på campus och vi gjorde klart labbrapporten. Kände mig bättre och gladare efter en stund så det kändes skönt.
 
Nu är jag hemma igen, och borde verkligen plugga eftersom jag ligger efter verkligen massor. Men är så sjukt trött så får se om jag orkar det, kanske senare? Får plugga massor de kommande dagarna, gash!
 
Skulle inte vara helt fel att ha nått man blir pigg av, haha. Kaffe tänker jag inte börja med, och om ändå energidryck inte hjälper gör nog inte kaffe heller det? Har ni några förslag?

Kommentarer
Postat av: ellen

Funkar inte någon energidryck alls?
Testa sova en liten stund, ät frukt/godis/macka, gå ut en stund, drick läsk, lyssna på pepp musik, haha..sånt jag blir pigg av

2012-10-10 @ 18:55:41
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0