Pluggmotivation

Har inte någon plugmotivation alls typ, ush. Jag är så trött på det, redan haha. Jag vet, det kanske vore smart att hoppa av nu och börja plugga nästa år istället eller nått, men frågan är om jag är mer motiverad då? Kanske?
Men känns som att jag skulle känna mig dålig om jag skulle sluta för jag inte orkade med/klarade av pluggandet, då skulle jag hellre hoppa av för anledningar som att utbildningen inte kändes rätt eller så.
 
Men får försöka motivera mig själv, känns förhoppningsvis bättre när vi börjar läsa mer biologi, kemin är inte så motiverande haha.
 
Men om jag klarar tentan, ska jag nog banne mig köpa mig ett par sånna hära:

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag förstår hur du tänker kring pluggandet, men oftast är det bäst att försöka kämpa på och inte skjuta det på framtiden (om man inte absolut behöver det, för då ska man ju såklart sluta), oftast är det så att man börjar fatta efter ett tag, för mig tog det ett år att komma in i rätt fas i pluggandet ^^ Snygga skor btw!

Svar: Hehe jo, men som sagt vill ju inte ge upp, och känns segt om jag ska skjuta upp det i framtiden lixom. Och jag får nog mer motivation när jag kan plugga bättre, har ingen bra pluggstil eller vad man ska säga och har inte riktigt kommit in i det än men det kommer nog ^^ Hehe visst är dom?
None None

2012-10-15 @ 07:12:49
URL: http://nachtbringer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0