Ryggfan

I söndags vaknade jag upp och hade svinont i en ryggmuskel/del av ryggmuskel (enligt mina kinskaper och hur och vart musklerna sitter så är det en del, men är lite osäker) och hade det hela dagen, även igår. Satt med vetekudden väldigt ofta ochb Conny hjälpte mig smörja in med Voltaren en gång i söndags och två gånger igår. Att sova var nog värst, för dels kunde jag knappt ligga på nått sätt utan att det gjorde ont och sen så blev det värre på morgonen.
 
Idag verkar det dock bättre (*peppar peppar*) men vi får se. Åkte inte in till campus igår eftersom att bära en x antal kilos tung ryggsäck inte kändes som den mest briljanta idén någonsin och min rygg hade nog typ dött av det. Åker inte in idag heller för säkerhets skull, vill ju inte göra det värre igen.
 
Men ska försöka plugga något idag i alla fall, har redan hamnat sjukt mycket efter och har tenta om två veckor. Stressigt? Näääääeeerå, det är ju bara svår kemi.. hehe.
Nej men förhoppningsvis kan jag lyckas med denna tenta också. We'll see, we'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0