Gårdagsens festligheter

Igår var det som sagt Nollesittsen och Nollephesten, och därimellan hann vi med en mellanfest, haha. Vissa drog på efterfest men eftersom Conny skulle hämta mig så blev det inget för mig ändå, hehe.
 
Men det var kul, och nu har jag gått från att ha varit Nollan till att vara Ettan!
 
Lägger upp lite bilder från igår.
Först får ni se några från när jag gjort mig iordning, blev rätt nöjd så.
 


Hade min vita korsett med min röda kjol jag köpte på Ullared + ett bälte som egentligen tillhör en klänning.
Och nu fuckade bloggen upp sig, GAH vad problem det ska vara med blogg.se ibland... Aja.
Det jag skrev var i alla fall att jag fick skjuts av Conny till campus. Vi MatNatare skulle mötas vid Bengts soffa (en stensoffa utanför Zenit där vi skulle äta sen, den är tydligen uppvärmd på vintern haha) för en fördrink och för att mingla runt och hitta sin partner. Vi fick en lapp med ett namn och så skulle man hitta den som hade lappen som passade ihop med sin egen. Jag fick t.ex Jasmin så jag skulle hitta Alladin. And I did.
Sen gick vi för att äta.
 
 
Eftersom jag glömde att man inte längre kan ladda upp bilder och sen skriva under varje bild utan att det fuckar upp sig så orkar jag inte göra om det. Menmen, vi åt och hade trevligt, han i skägg och blå slips var Alladin, hehe. GudFadderiet hade inte sina vanliga kläder som ni kanske ser (dom vid långbordet som bara sitter på en sida) och sen gücklade dom för oss, och jag filmade alla låtar förutom den bästa tyvärr, men den sjöng dom  först och glömde fiska upp kameran.
Och bilden längst ner.. ja han satte sig där och det var rätt kul när han började leka liten haha.
 
Ja sista bilden var när vi skulle från mellanfesten till riktiga festen. Synd att jag inte tog fler bilder, men brukar vara bra på att glömma bort kameran när jag väl har med den haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0