Ny dator

Idag var jag äntligen ochköpte ny dator! Det blev en Toshiba Satellite Z830-11H.
Den har en 13,3"-skärm och väger endast ca ett kilo, supersmidigt!
Jag har kollat runt lite, och det finns säkert bättre, men tror denna kommer passa mig bra.
Ville ha en lite mindre dator (ca 13", inte mindre iaf), och som vägde så lite som möjligt så jag ska orka ta med den fram och tillbaka till universitetet i princip varje dag. 
 
Den har inte såstor hårddisk, men tänkte ändå skaffa mig någon extern hårddisk att lägga massor på, sådet gör inte så mycket. Det är väl ändå bättre att ha sålite som möjligt på datorn så den inte blir seg haha.
 

Kommentarer
Postat av: liborius

sv. byxorna är min kompis men hon har köpt dom på nastygal:)

Svar: Ah, tack! Ska kolla in det då :) Har letat efter ett par sånna, men har inte hittat några tillräckligt bra.
Sosso

2013-04-12 @ 14:33:04
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0