Sötaste tjovkiströjan

Idag gick jag en snabbtur på stan för att bland annat kolla efter nagellacksborttagningsgrejs på H&M, en såndär burk man kör ner fingret i, ni vet? Hittade dock ingen. Tog en sväng på Gina också eftersom de har rea, och hittade att en tjocktröja jag blev lite kär i första gången jag såg den var på rea! Var ju tvungen att passa på medan den var billigare, mjehehhe.
 
Det var denna jag köpte:
Söt eller vaaaad? Den var uuurmysig också! Finns i rosa med, för den som gillar den färgen mer.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ursnygg ju! Måste kolla in den om den nu var på rea :P fast då blir det nog en rosa :3

Svar: Gör det! Den kostar 149 kr nu på rea och är supermysig! ^^ Hehe förstod det :3
Sosso

2013-04-19 @ 17:32:36
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0