Styla egna converse?

Det börjar bli dags att skaffa ett par nya converse, mest för att den ena spruckit en bit nu, där tyger slutar innan sulan eller vad man ska säga. Men det är bara den ena, den andra har precis börjat. Lite irriterande att ena är väldigt trasig medan andra knappt är det alls.
 
Köpte dom för tre år sen, tror jag det blir, så känns väl helt okej att jag får köpa nya.
Funderar på om jag ska försöka hitta billiga på typ ebay eller så. I alla fall ett par jätteblååååååå, hehe.
 
Funderar även på att köpa ett par vita och "styla" dom själv. Typ måla dom i massvis med färger (alternativt en snygg färg, eller så), kanske sätta några nitar på, kanske annan färg på skosnörena eller så. Skulle vara awesome att hitta någon färg med glitter i, har blivit galen i glitter?? Älskar att måla naglarna i nån färg och sen glitter över. Blir lite roligare och festligare då. Och skor med glitter?? Underbart!
 
Lägger upp lite bilder jag hittade på weheartit som inspiration.
 


Kommentarer
Postat av: liborius

coola!:)

Svar: Ellerhur! :) Ska bara komma på precis hur jag ska göra .P
Sosso

2013-04-20 @ 11:16:25
URL: http://liborius.se
Postat av: ♫♪ sandra

nice!

Svar: Visst är det? :)
Sosso

2013-04-20 @ 15:15:51
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0