Trött pluggande

Sitter i biblioteket på campus (haha kom på att det finns ju ett till, men för mig är det TekNat-biblioteket som gäller!) och försöker plugga. Är stört trött i skallen, men ska sitta tillsi alla fall fyra då Conny slutar. Eftersom vi mätte majsplantorna idag för sista gången (Vi ska skriva labbrapport om hur bra de växt med de olika sakerna vi gett dem, och den ska vara klar typ tisdag morgon så vi mätte sista gången idag) så tänkte jag ta med ett par hem och se hur bra de växer haha. Conny kommer hit för att han ändå tog bilen idag till jobbet, så jag slipper böka med plntorna på bussen. Smeeeeejdigt!
 
Nu ska jag försöka plugga vidare i iallafall ca en timme till. Hejahejahejaaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0