Kan aldrig bestämma mig

Åh blir så tröt på mig själv som hela tiden ändrar mig med saker, speciellt mitt hår hahaha. Ena stunden vill jag klippa mig för damn vad jobbigt det är med långt hår och ush ser inte bra ut, och andra studen (är andra stunden för mig för tillfället hahaha) så tycker jag faktiskt det är fint och får inte lika bråttom med att klippa mig.. suck hahaha.
 
Har i alla fall bestämt mig för att jag ska sluta tänka på sånt tills tentorna är över, kanske även tills allt är över? Får se i tentaperioden.
Sen tror jag att jag ska färga håret blått ändå, då M.B verkar kunna tänka sig att hjälpa mig med färgningen.
Får väl börja ha hatt så jag kan dölja eventuell ful utväxt emellanåt haha, om jag eller hon inte har tid att fixa den just då.
 
Och om jag ska ha blått ska jag nog ha någon ljusare färg som inte blir helt jätteful om det bleks lite. Kan tänka mig att det inte ser lika blekt ut på ljusblått som mörkblått.
Har ju velat ha blått hår sen jag var typ..14-15? Kanske dags nu, hahah.
 
 
Den näst sista bilden är ju lite både ljuslila och blått, och det är också väldigt snyggt! Finns en färg som heter liliac som jag också skulle kunna tänka mig, haha.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Coolt!

2013-03-01 @ 15:15:44
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0