My pillow pets

Åh, I want a pillow pet! Det är typ som ett gosedjur du kan använda som kudde, och det finns hur många olika söta som heeelst! Skulle såklart vilja ha en katt, men tror en pingvin är sötare, hmm..
 
Dom kostar ca 200 kr på hemsidan (sen läggs ju frakt på) men vissa går att hitta i Sverige tror jag.
Det finns alla möjliga sorters varianter. Både Disney och andra, och original.
Det finns katter, ankor, hästar, hundar, flodhästar, älgar, pandor...
 
Laddar upp några söta här!
Klicka här för att komma till deras hemsida.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

OMG säg till om du ska beställa, jag måste ha den där katten som är överst, så himla söt!! x3

Svar: Jag ska försöka komma ihåg o säga till i så fall :D haha det är den jag också tror jag vill ha :3
Sosso

2013-02-06 @ 20:17:50
URL: http://nachtbringer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0