Världens fulaste katt + kattprovrörsställ

I lördags (igår för mig men detta kommer komma upp på en så kallad måndag, hrmpfh!) såg jag och Conny Frankenweeine, en Tim Burton-film. Den var rätt fejn, och hade väldigt många fererenser (eller vad man ska kalla det) till andra filmer, hahaha.
 
I den filmen fanns även världens fulaste katt jag inte kan få nog av! Mr whiskers eller vad han hette. Spann hela tiden och på bilden nedan jamar han, tro det eller ej, hahaha.
Denna kissemiss har fått bli profilbild både på facebook och bilddagboken, hahahaha, åh!
 
 
I lördags så var vi även på Second Hand, på Erikshjälpen i stan. Conny kom fram med saken ni ser på bilden nedan och jag blev typ "IIIHHHHHHH!!" Hahahaha. Vad är oddsen att man hittar nått sånt? Provrörsställ med katter! Hur mer awesome kan det bli??
Jag ska ju inte bli kemist, men biologer kan också använda provrör! Även om vi inte använt sådana hittills inom biologilabbarna utan Eppendorfrör som är småsmå plaströr med lock, haha.
Jag var i alla fall tvungen at köpa den, och eftersom den bara kostade 30 kr så var det heeeeeeeeeeeeeeeeeelt okej. Kommer bli en fin prydnad, hihihihihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0