Härligt väder

När vi vaknade gick Conny upp ur sängen för att kolla ut, och han blev superglad över vad han såg! Vacker rimfrost i träden, klarblå himmel och strålande sol. Så himla fint! Jag kände direkt att JAG VILL FOOOTAAAA! Haha.
Men nu så är det inte blå himmel och sol. Under bara kanske 10-20 minuter gick det från klarblå himmel till detta? Dock är det nog bara dis, hoppas det försvinner snart hahaha.
 
Conny ska gå på  nån promenad med Jack, och efter det ska vi nog ta bilen och åka någonstans längre ut så jag kan ta kooooort. Yaaay! Hahaha.
 
Annars ska jag väl se till o läsa lite i kursböckerna, blev ändå inte så igår, somnade haha. Sov för lite den natten så tog igen mig lite.
 
Vad ska ni göra en härlig dag som denna? Det är ju bara typ -11 grader ute här tror jag, så en promenad hindrar en ju inte!

Kommentarer
Postat av: ellen

Gymma, hihihi!

2013-01-19 @ 13:24:36
URL: http://duumbass.blogg.se
Postat av: julia

Kolla gärna in min blogg photoojuliaa.blogg.se som handlar om foto och vardag :) kram

2013-01-19 @ 16:33:26
URL: http://photoojuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0