Härlig dag!

Idag har varit en trevlig dag! Förutom att Conny vaknade med fruktansvärt ont i halsen, men jag hoppas verkligen att han börjar bli frisk redan nu!
 
Men förutom det har jag faktiskt lyckats passa på att vara ute i det fina vädret!
Vid fyra gick jag ut med Sandra, då vi ändå bor grannar (hon bor två våningar ovanför mig hehehe) och vi tog en promenad, hääärligt!
 
Ca 18.40-isch kom Hannah hit och vi tog varsin glass och gick ner till Johannelundsbadet och satte oss. Efter ett tag gick vi vidare längs tannefors och slutade till sist vid Tannefors slussar där hon köpte cider och jag ett glas vitt vin. Det var riktigt trevligt att sitta där medan solen gick allt lägre och bara babbla på. Det ska definitivt göras fler gånger i sommar!
 
När hon tagit buss från närmaste busshållplatsen hemåt gick jag hemåt, och stannade och fotade lite. Tyvärr dog ju kameran tillslut haha men lite fina kort fick jag ändå! Laddar upp lite kort här, så ska ni få se.













Kommentarer
Postat av: Amanda

vackra foton

Svar: Tack! :D
Sosso

2013-06-08 @ 18:07:49
URL: http://youngsithlord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0