Helgen hos pappa

Jag glömde ju skriva att jag var hos pappa i helgen, fredag-lördag. Dööh.
Men det var vi, och det var lika trevligt som alltid! Förutom myggen, dom var hemska. Gav betydelsen av myggmedel omvänd effekt, hmm.
Istället för att ogilla myggmedlet som jag trodde skulle hända, verkade de istället gilla det och dras till det.. inte okej! Axel blev nog värst drabbad hehe.
 
Tog lite bilder, tänkte ladda upp några. De flesta är på katter och blommor, men det är väl inte så förvånande när det gäller mig hehe.
Några av bilderna togs även av Axel, ni förstår nog vilka. Hehe.
 
 

Kommentarer
Postat av: liborius

så fina bilder:)

Svar: Tack! :D
Sosso

2013-06-12 @ 08:16:56
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0