30 day squat challenge

Ni har väl inte missat dendär 30 day squat challenge som alla börjar med nu? Eller börjat med, eller redan gjort, kanske för länge sen.. Haha.
Nu har faktiskt jag börjat, är på dag två.
Men inte för att få nån snygg röv som många andra verkar ha som motivering - utan för att se om mina knän kanske mår bättre av det. Det är ju värt ett försök, och upptäcker jag att de klagar (förutom eventuell träningsvärk alltså) så är det ju bara att jag slutar. Squats (eller knäböj som det heter på svenska) ska ju vara bra för typ baksidan av kroppen. Både för vissa benmuskler, rumpmuskulaturen och ryggen.

Är det någon mer som håller på med denna, eller som kanske tänkte börja?
 
 
Nu ska jag väl avrunda kvällens pluggning och se hur dåligt det går på duggan imorgon. Dåligt gissar jag på. Ja jag är pessimistisk, men det är för att det känns som att den kommer vara omöjlig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0