Plugga all night long

... kanske inte riktigt, men det är mycket just nu.
Imorgon har vi redovisning i uppgiften i kristskt tänkande, och på fredag har vi en stor botanikdugga. Till botanikduggan ska vi kunna ca 14 mossor, några andra växter och massa prepp (Alltså saker vi kollat på i mikroskop, genomskärningar av olika saker. Kunna lite vävnadstyper och sånt). Känns det som jag kan det? Näe, inte direkt.
 
Och en annan sak, angående klippa kort... Jag har inte bestämt mig helt för hur jag ska göra, men funderar på att klippa ganska kort och fixa håret med vax eller liknande. Jag är ju väldigt lat av mig men nått sånt känns inte så jobbigt haha. Sen funderar jag på att färga blått eller rött. Känns ju som att så kort hår borde vara lättare att hålla efter.
Frågan är dock om jag ska gå till min vanliga frisör eller någon annanstans där det är lite billigare.
Dock är det ju inte jättedyrt med 300 kr kanske, men jag är fortfarande fattigstudent.
Plus att sist jag klippte mig där så hade hon typ "beklagat" sig för mamma som hade gått dit strax efter att jag ville ha kortare och kortare haha. "Hon ville att jag skulle klippa mer!!"
 
Såhär klippte jag mig sist:
Man kanske ska klippa något liknande igen? Fast med kortare lugg? (I alla fall inte så den går ner så långt haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. haha jag har mina pluggperioder så håller tummarna på att det håller i sig fram till tenta;)

2013-05-16 @ 09:01:34
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0